Wyjazdy młodzieżowe to moc radości i zabawy młodych uczestników, ale także ogromna odpowiedzialność spoczywająca na organizatorach wycieczek szkolnych, kolonii, zielonych szkół oraz innych form wypoczynku młodzieży. W celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa dla uczestników naszych imprez turystycznych, wdrożyliśmy autorską strategię „5 filarów bezpiecznej podróży z BP Siesta”.
Filar I
- Profesjonalna i doświadczona kadra – nasz personel to osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i kompetencje do obsługi grup młodzieżowych.
- Doświadczenie nabyte w trakcie wielu różnych wyjazdów to kapitał naszych reprezentantów, który pozwala poradzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach, a przy okazji zapewnić oczekiwaną przez młodzież i opiekunów rozrywkę oraz ciekawie przekazaną wiedzę.
Filar I
- Profesjonalna i doświadczona kadra – nasz personel to osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i kompetencje do obsługi grup młodzieżowych.
- Doświadczenie nabyte w trakcie wielu różnych wyjazdów to kapitał naszych reprezentantów, który pozwala poradzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach, a przy okazji zapewnić oczekiwaną przez młodzież i opiekunów rozrywkę oraz ciekawie przekazaną wiedzę.
Filar II
- Alarmowa linia kontaktowa. Numer telefonu jest aktywny przez cały rok, 24/24h. Jeżeli potrzebny jest pilny kontakt, to Twoje dziecko w każdej chwili będzie mogło skontaktować się z kompetentnym i dostępnym pracownikiem BP Siesta.
- Dbamy o bezpieczeństwo uczestników naszych wyjazdów poprzez wprowadzenie Standardów Ochrony Małoletnich (SOM) tzw. LEX KAMILEK.
MINIMUM Standardy Ochrony Małoletnich.pdf
Filar II
- Alarmowa linia kontaktowa. Numer telefonu jest aktywny przez cały rok, 24/24h. Jeżeli potrzebny jest pilny kontakt, to Twoje dziecko w każdej chwili będzie mogło skontaktować się z kompetentnym i dostępnym pracownikiem BP Siesta.
- Dbamy o bezpieczeństwo uczestników naszych wyjazdów poprzez wprowadzenie Standardów Ochrony Małoletnich (SOM) tzw. LEX KAMILEK.
MINIMUM Standardy Ochrony Małoletnich.pdf
Filar III
- Podwyższona suma ubezpieczenia – zdecydowana większość podróży przebiega zgodnie z planem i bez niemiłych niespodzianek, jednak czasami, w awaryjnych sytuacjach potrzebna jest konsultacja z lekarzem lub hospitalizacja uczestnika wycieczki.
- Pomyśleliśmy o takich ryzykach i oferujemy naszym młodym klientom podwyższoną sumę ubezpieczenia KL i NNW po to, aby zapewnić kompletną i niezbędną pomoc w każdej sytuacji.
Filar III
- Podwyższona suma ubezpieczenia – zdecydowana większość podróży przebiega zgodnie z planem i bez niemiłych niespodzianek, jednak czasami, w awaryjnych sytuacjach potrzebna jest konsultacja z lekarzem lub hospitalizacja uczestnika wycieczki.
- Pomyśleliśmy o takich ryzykach i oferujemy naszym młodym klientom podwyższoną sumę ubezpieczenia KL i NNW po to, aby zapewnić kompletną i niezbędną pomoc w każdej sytuacji.
Filar IV
- Gwarancja ubezpieczeniowa – jesteśmy organizatorem turystyki wpisanym do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, posiadającym uprawnienia do organizacji wyjazdów na terenie całego świata.
- Partycypujemy w Turystycznym Funduszu Gwarancyjnym, na który odprowadzamy składki od każdego uczestnika wycieczki zagranicznej.
- Nasza wiarygodność i transparentność weryfikowana jest przez wyspecjalizowane organy administracji publicznej.
Filar IV
- Gwarancja ubezpieczeniowa – jesteśmy organizatorem turystyki wpisanym do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, posiadającym uprawnienia do organizacji wyjazdów na terenie całego świata.
- Partycypujemy w Turystycznym Funduszu Gwarancyjnym, na który odprowadzamy składki od każdego uczestnika wycieczki zagranicznej.
- Nasza wiarygodność i transparentność weryfikowana jest przez wyspecjalizowane organy administracji publicznej.
Filar V
- Rekomendacje naszych klientów – nasi Klienci są różni i mają odmienne oczekiwania i potrzeby.
- Za każdym razem staramy się dopasować i przygotować ofertę oraz obsługę spełniającą Wasze oczekiwania.
- O tym, że nam się to udaje świadczą liczne rekomendacje naszych Klientów: nauczycieli, dyrektorów szkół oraz pracowników dużych firm.
Filar V
- Rekomendacje naszych klientów – nasi Klienci są różni i mają odmienne oczekiwania i potrzeby.
- Za każdym razem staramy się dopasować i przygotować ofertę oraz obsługę spełniającą Wasze oczekiwania.
- O tym, że nam się to udaje świadczą liczne rekomendacje naszych Klientów: nauczycieli, dyrektorów szkół oraz pracowników dużych firm.